Salgsbetingelser

Betingelser

Avbestilling


Avbestilling må gjøres senest 48 timer før den reserverte tiden. Våre systemer sender ut en påminnelse 48 timer før. Avbestillinger som oppstår etter dette kan flyttes innen 1 uke mot et gebyr for 595,- for ikke møtt. Timer som ikke blir kansellert innen fristen og heller ikke gitt beskjed om, vil bli belastet i sin helhet. Dette gjelder også ved sykdom og sykt barn.

Kjøp & betaling hos Beauty Medical

Du har 14 dagers åpent kjøp ved produktkjøp i klinikk. Dersom du har kjøpt feil vare kan varen byttes inn mot fremlagt kvittering. Ved en godkjent reklamasjon/hevelse av kjøpet vil vi betale tilbake beløpet innen 7 dager. Varen må være uåpnet, ubrukt og kan ikke være ødelagt eller skadet. Returner alltid produkt i original-forpakningen. Varen skal være helt komplett, altså vil ikke et åpnet produkt eller bare deler av produktet bli akseptert ved retur.

Kjøp av behandlinger er endelige og kan ikke refunderes. Vi setter alltid opp kontroll etter time hos oss for å kontrollere at alt har gått som det skal. En evt korreksjon utføres i såfall på etterkontroll.

Garanti og eventuelle allergiske reaksjoner
Dersom du har fått en allergisk reaksjon på et produkt du har kjøpt hos oss kan du ta kontakt med vår kundeservice på telefon, e-post (post@beautymedical.no) eller kontakt oss på vår chat.
Dersom feil pris, leveringstid eller andre omstendigheter inntreffer, forbeholder beautymedical.no seg retten til å endre dette i ettertid.
Hvis dette inntreffer vil vi kontakte deg og informere om dette. Du har da full rett til å enten endre eller kansellere din bestilling.
Ved oppdagelse av eventuelle falske bestillinger eller andre forsøk på bedrageri vil saken bli meldt til politiet.
De oppgitte prisene er alltid inkludert moms.
Vi forbeholder oss retten for eventuelle trykk- og skrivefeil. Ved prisendringer på bestillinger som allerede er lagt vil du alltid bli informert om dette og har da full rett til å endre eller kansellere bestillingen.

Refundering

Dersom vi skal gjøre en refundering vil dette gjøres ved å føre beløpet tilbake til kredittkortet/bankkortet eller til oppgitt bankkonto. Refundering vil bli gjort noen dager etter avsluttet sak, og vil være tilbakeført på din konto innen noen få virkedager.

Posten

Din ordre pakkes normalt innen 24 timer. Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Pakken kan hentes ut på nærmeste utleveringssted. Du vil motta en SMS og en e-post fra Bring med hentekode når pakken kan hentes. Ved spesielle anledninger som ved salg på shop.beautymedical.no  så tar vi forbehold om noe lengre leveringstid.

Personvern

I forbindelse med registrering og bestilling oppgir du dine personopplysninger som navn, adresse, e-post, telefonnummer og eventuelt personnummer. Med dette godkjenner du at vi lagrer og bruker dine opplysninger i vår virksomhet for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Les mer om personvern her.

Push & Anti-Spam Policy samt håndtering av Cookies

Ifølge personopplysningsloven får ingen registrering av personopplysninger skje uten personens samtykke. Når du klikker på bestill i vår nettbutikk, eller når du registrerer deg som kunde hos shop.beautymedical.no godtar du at Beauty Medical lagrer informasjonen vi trenger for å gjennomføre din bestilling. For å lese mer om informasjonskapsler(Cookies) klikk her.

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at
håndteringen skal være så enkel som mulig forbegge parter. Ved angret kjøp har selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser.

Originalemballasjen må være slik den var når du mottok varen/e, og ikke åpnet.

Under finner du noen viktige utdrag fra angrerettloven:

Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig forbegge parter. Ved angret kjøp har selger og kjøpernoen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Originalemballasjen må være slik den var når du mottok varen/e, og ikke åpnet. Under finner du noen viktige utdrag fra angrerettloven: Angreretten betinger at kunde bærer kostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom varene ikke kan returneres med normal post anbefaler vi Posten.no for mer info og gjennomføring av retur av større pakker. Dersom forbrukeren uttrykkelig har valgt en annen type levering enn er dette en kostnad som bæres av kunde (jf. Angrerettloven § 24). Angreretten kan ikke gjøres gjeldende ved levering av forseglede varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, og der forseglingen er blitt brutt etter levering (jf. Ang Angreretten § 22, punkt g)
Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 14 dager etter at leveransen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 21).Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, sende varene tilbake.(jf.
Ang Angreretten § 25) Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste
kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. Ang Angreretten § 25). Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.(jf Angrerettloven § 1)